Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 14 mars 2011

Bad hair day XXL





När jag bodde i Stockholm trodde jag ibland att Yngwie Malmsteen va i Sverige när jag fick syn på mig själv i tunnelbanefönstret! (ja okej det va tidiga mornar å jag va trött!)
Jag kan ha sett ut så här då...men egentligen är jag nog lite mer lik Joey Tempest ikväll....eller har jag drabbats av Hybris igen nu?
Eller har jag börjat se ut som Göran Stangertz på gamla dar?
Nej nu orkar jag inte med nån mer Bad hair day!
Jag vill inte se ut som en pudelrockare från 80-talet!
JAG VILL HAR MITT GAMLA HÅR TILLBAKA!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha! Göran Strangertz såg du ju ut som i yngre dagar!!!
kram!!

Anonym sa...

Jo, jo...Det KOSTAR att vara otrogen mot sin frissa...Det skulle jag, som sagt, AAALDRIG våga...

Snabbköpskassörskan sa...

SÅ sant! Om priset att bli en vägkorsning mellan Göran Stangertz, Joey T och Yngwie Malmsteen är vad jag måste betala så....ALDRIG MER!