Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 19 mars 2011

SMS-morgon

Vaknade i morse av ett sms sfrån sonen. ' Kan du packa min väska'?
Han lämnar mycket till fantasin den mannen!
Tänkte han flytta hemifrån så jag skulle ta stora väskan, eller tänkte han resa runt å laga mat som Den nakna kocken, så han ville att jag skulle packa ner ett knivset?
Eller tänkte han utomlands på solsemester så han ville ha solskyddsfaktor eller kanske tänkte han åka in på bibblan i Sandviken å plugga så han behövde lite läroböcker, pennor och skrivblock?

Men han ville ha en träningsväska packad för han skulle va med å provspela träningsmatchen i eftermiddag!
Jag blev helt PAFF!
Tänk om han kunde tänka lite mer som mig!
Vilket roligt liv han skulle ha!

1 kommentar:

Sus sa...

Haha, ja för faen. lär upp honom nu =)