Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 5 mars 2011

Testbilden

Jag förstår mig inte på SVT2 när dom sänder den oerhört spännande serien Testbilden! med klassisk musik i bakgrunden, tidiga mornar. Efter varje klassiskt stycke så bestämmer dom sig för att sända radiobrus, knäpp och kras-ljud. Man måste då rusa till apparaten å byta för att inte drabbas av brus-nojjan. Den som äter sig in i min högpresterande hjärna liksom och tar bort hela nöjet med att tugga och känna smaken av frukosten!
Döm om min förvåning när jag efter en stund började zappa mellan kanalerna och återigen hamnade på SVT2's testbilds sida. Ett NYTT stycke klassisk musik. Åhhh nu har dom äntligen bestämt sig! Men icke...när den tog slut blev det återigen brus, knäpp och kras-ljud. WHY?!
Det finns så många frågor å så lite svar!
Känner större och större lust att ringa 118 100, jag kanske gör det ikväll Melodifestivalen i SVT1 får konkurrens av 118 100 bara för att jag råka zappa in på SVT2 i morse. Stackars SVT1 men nån måste få betala för det här!

Inga kommentarer: