Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 16 mars 2011

Vitlök

Jag ÄLSKAR vitlök!
Jag har vitlök i nästan allt!
Detta har resulterat i att även sönerna stinker vitlök emellanåt.
Det har i sin tur skapat stor irritation bland kompisarna som i vredesmod kallat dom för bröderna Vitlök.

När dom hade träffat sina flickvänner var inte min första fråga:
1) är hon trevlig?
2) är det nån jag känner?
3) vad heter föräldrarna?
4) hur gamla är dom?
5) går dom i skolan eller vad gör dom?
Utan... GILLAR DOM VITLÖK???
Som tur är så gör dom små raringarna det!

Samtidigt är det tur man inte bor i ett hyreshus så att det från våran lägenhet stinker vitlök hela tiden!
Då skulle ju kanske folk få för sig att vi kanske va utlänningar!
Att jag sen är halvnorsk, fadern är halvfinsk och barnen har danska förnamn är ju en helt annan femma!
Treriksröset kallade mina f.d ICA kollegor min mage för när jag va gravid!

Japp multikulturell så det smäller om det !
Sen lite vitlök på det !

Inga kommentarer: