Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 30 mars 2011

Nu ska vi ha kul!

Jag gör aldrig nåt kul!
Aldrig nånsin nå kul som jag verkligen vill!
Från å med i sommar ska jag bara göra kula saker!
Varför inte börja direkt kanske nån negativ stackare tänker?!
MEN NÄE! Att ha kul kräver tid OCH planering! Å det har jag inte tid med just nu!
Tänk om folk kunde sluta va så negativ!
VA kul jag skulle ha då!

I sommar i alla fall då....
Då ska jag chilla vid Hålldammen, kanske vid Medskogen eller varför inte Hedåsen!
Då kan jag ligga bland dom andra snyggingarna och flina åt alla tjockisar som går förbi!
Kanske åka på Love & Peace i Borlänge.
Då kan jag spy i Högskolerabbaten, som tack för senaste och tack för att ni utbilda mig!
Hoppas det regnar så jag kan rulla runt i dyn å slippa duscha!
Jag får redan nu börja hålla utkik bland sönernas kompisar vilka som ska dit!
Kanske man kan hänga på!

JApp så får det bli!
Chill i badet å Love and Peace!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kolla i din närmaste omgivning! Du kommer att bli FÖRVÅNAD över vilka som ska dit....;)