Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

tisdag 22 mars 2011

Det är synd om mig

Gissa vad jag har pysslat med inatt?

Om jag ger en ledtråd....idag måste jag inmundiga dessa delikata livsmedel


Om mannen är Guds gåva till kvinnan (som vissa hävdar), så är magsjuka Guds gåva till den som inte är motiverad till att förändra sig till ett mer hälsosamt liv!

O'boy vad jag lovade mig själv saker inatt! Men vis av erfarenheten vet jag att mot helgen är jag samma gamla förtappade själ igen!
VARFÖR kan jag inte leva på blåbärssoppa till frukost varje morgon och kokt fisk till middag?
Jag kan ju äta smörgås med fet ost och kaffe dag ut och dag in! Vecka efter vecka, månad för månad, år efter år!

Nej nu ska det bli ändring på det! Allt jag ser ger mig ju i alla fall en kväljningskänsla, speciellt om jag öppnar kylskåpet som jag va så sugen på i söndags, istället för innebandyträningen! HUR tänkte jag där?!

Det enda som får mig riktigt, riktigt glad just nu är denna fina bukett som jag fick av min kusin i helgen!

Kanske en alvedon kan få mig lite glad oxå!

Inga kommentarer: