Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 14 mars 2011

A bad hair day

Är lite trackad på jobbet idag!
Jag har har nämligen inte bara en Bad-hair-day, utan en Permanent-bad-going-wrong-when-dying-my-hair-day!
Skulle färga och bleka lite slingor i helgen.

Du ser annorlunda ut, sa ena kollegan!
Du passar nog bättre i mörkare hår, sa den andre!
Man vänjer sig nog, sa den tredje!

Dom slutade liksom att tala TILL mig, utan mer OM mig trots att jag satt mitt ibland dom.
Jag undrade om jag såg ut som en polskt byluder och då kunde dom inte låta bli att le och säga nej, nej
medan deras ögon skrek JA, JA  precis ......
Fjärde kollegan frågade: Tar du kort?

Min mamma sa i alla fall att det va insidan som räknas!
Så det så!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha-ha-ha! Underbart!!

Snabbköpskassörskan sa...

Tyckte även dom som titta på mig med ett jollit leende idag ;)