Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 16 mars 2011

Träningsväskor

Stort rabalder ikväll innan sönerna kom iväg på fotbollsträningen!
Dom pendlar friskt mellan såta brödra-vänner och iskalla fiender!
Jag tror att mitt test med träningsväskorna på deras trösklar för att dom skulle SE dom, har urartat i nån sorts...träningsväskor-kaos!
Först stack yngstingen iväg på träning med SIN träningsväska!
Sen när äldstingen skulle sticka iväg så var hans träningsväska borta!
HELT FÖRSVUNNEN!!
Det visade sig efter några minuter att yngstingen tagit äldstingens träningsväska!
Mitt i alltihopa försökte jag koncentrerar mig på telefonsamtalet jag just hade!
Detta resulterade i att jag slutade tala med personen jag hade i luren och bara följde scenariot som utspelades framför mig!
Äldstingen ringer yngstingen å ger honom en rungande utskällning för att han tagit fel väska TROTS att dom strax ska träffas på samma fotbollsträning i Sandviken.

Jag va mest spänd på om äldstingen skulle ta med sig yngstingens väska överhuvudtaget eller om han i vredesmod skulle lämna den hemma för att straffa honom hårt!
Men under eder och besvärjelser river han åt sig väskan och säger med snäll och len röst : hej då mamma!
jajemen Poker-fejset har dom ärvt av mig !
Ååå va stolt jag är !
Sensmoral : Man ska inte låta sin ilska över annat gå ut över en tredje person!
Jag önskar jag kunde leva som jag lär !!

Inga kommentarer: