Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 28 mars 2011

Jag vill oxå ha som jag vill nångång!

Det är jobbigt på många sätt när ens barn inte är friskt! Förutom oron måste man vara till lags!
Det sjuka barnet måste få som han vill annars kanske han insjuknar igen, och då blir det inge roligt!
Då kommer Herr Samvetskval och Fru Ågren på besök!
Å dom vill jag inte ha påhälsning av ikväll! Eller nån kväll förresten!

Alltså får Gynekologen i Askim ge vika för ishockey!
Jag inte förstå hur sjuklingen kan vilja se vuxna män i dräkt fjanta omkring på en kall is, när han kan få se hur en riktig underredsbehandlingen går till!
Han om nån borde väl vilja se landstingsbaserade komedier!
Greys atonomi??
Nej?
House??
Nej?

åhhhhhhh arghhhh okej då men titta på fjanthockey då!

Inga kommentarer: