Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 19 mars 2011

Damm-tuss

Idag kommer min kusse med sin hund å hälsar på. Det ska bli jättekul men hon är noga.
Hon kan hitta damm på de mest underliga ställen. Hunden är inte lika noga. Det tycker jag är bra för då jämnar det ut sig på nåt vis.
Förut för länge sen sa hon att min dörrpost inne på toan var lurvig. Hon mena förstås dammig, men det va en snäll omskrivning tycker jag. Det dammet har jag nu tagit bort. Nu har jag 'odlat' på ett annat ställe JÄTTELÄNGE, så vi får se om spy-eye ser det den här gången!
Gud va spännande, hoppas hon kommer snart......
bam bam bam bam bam bam bam bam (ni vet melodin när Hajen är på väg....)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du Åsa, hon kommer ju ner hit i påsk.. Ska börja städa i nästa vecka, det som behöver göras: torka alla lister, putsa fönsterna (har inte hänt sen huset byggdes tror jag), städa element, städa under sängen, städa under handfat, skrubba badkar, under fönsterbräden o i köksskåpen. Mkt under saker men hon vet vart hon ska leta. Då jävlar ska hon då rakt inte hitta nå luddiga områden här. Vad tror du om det? Kan funka =).. //Sara

Anonym sa...

Jag måste säga att det här är det snyggaste och fräschaste huset i Tegelehagen jaaaa det sa Sotaren som var här alldeles nyss. Kan han säga detsamma om era bostäder???
// Ankan

Snabbköpskassörskan sa...

Oj! Det här kommer vi aldrig att kunna kontra eller vinna över Sara!
Men han hade rätt Sotarn! Du har jättefint Ankan!