Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 9 mars 2011

Schleeten

Du ser annorlunda ut idag sa kollegan på morgonfikat.
Hur då annorlunda frågade jag?
Jag vet inte svarade hon, jag kan inte sätta fingret på det....än...
Men du ser helt klart annorlunda ut....
Jag började fundera på om det kunde bero på att jag hade benan åt fel håll eller att jag lyckats ovanligt bra med sminkningen eller nån annan positiv förändring.
DÅ! kom hon på det....jamen du ser ju mer sliten ut!!
Men...TACK!
Jaa jag åkte faktiskt 10 km längd igår så jag va riktigt trött i morse när jag skulle kliva upp, sa jag.
jamen då är det ju DET, svarade hon och kände sig nöjd med att ha kommit på både vilken förändring jag genomgått OCH orsaken till den!
Det ser faktiskt ut som du varit på fest, tillade hon...
Jamen va KUL, att när man motionerar å tar ut sig, så ser det ut som man supit i en vecka!!
You made y day Sister!
Men hallå förresten....om man inte får höra sanningen av sina vänner, vem ska man då få höra den ifrån?
Jag menar så man inte går omkring i fåfängans bojor å tror man e snygg!

Inga kommentarer: