Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 14 augusti 2011

Tänkte för en timme sen att...

...jag orkar fan inte ta in tvätten idag.
Inte ens om jag vet att det blir regn i kväll eller i natt kommer jag att orka det.
Nu läste jag precis på nåns facebooksida att det blir regn i morrn.
Så nu vart det eld i baken på husfrun må ni tro.
Man ska inte vara sämre än att man kan ändra sig tycker jag.
Kompromisslöshet är för loosers.
Flexibilitet borde värdesättas högre och kanske premieras med kontanta medel.
Ni fattar att jag bara svamlar nu va för att jag egentligen fortfarande inte vill gå ut och hämta tvätten.
Vart sjutton är barungarna då när man som bäst behöver dom?
Dom kan man ju alltid anlita vid sådana här extremjobbiga hussysslor.
Vägrar dom funkar både hot och känslomässig utpressning.

Okej jag är på VÄG!



Inga kommentarer: