Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

torsdag 11 augusti 2011

Gillar inte Timbuktu...

...alltså inledningen på nya låten Resten av ditt liv är ju så braaaa...
...tills Timbuktu börjar sjunga.
Eller PRATA!
Han låter som 2010-talets rapversion av Wilmer X
Gillade aldrig dom heller.
För att en låt (i min värld) ska va bra så vill jag höra va sångaren sjunger.
Det gör man inte i denna rotvälskalåt.
Det enda jag har gillat med Timbuktut är hans låt Alla vill till himmelen men ingen vill ju dö.
Så sant!
Men det är ju TITELN jag är kär i.
Men va fan sjunger han i resten av låten?
Ja det måste man googla på lyrics för att hinna med å fatta.
Jävligt bra titel.
Låten är oxå bra när man väl lärt sig den.
Han skulle ha blivit lyriker eller poet istället.
Men då blir man bara poppis på kultursidorna.
Inte på Stureplan.


Inga kommentarer: