Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 12 augusti 2011

Nu pågår friidrotts-sm i Gävle

Å varje dag när jag slår upp tidningen och ser Jimpa Nordin som slänger iväg ett klot (okej...stöter kula)så påminns jag om min egen lilla kulstötar-karriär.
Jag har skrivit om den tidigare så vill man, kan man läsa in sig på den HÄR .
Det är nåt groteskt och osexigt med kulstötare.
Man som kvinna.
Jag tycker helt enkelt inte man ska hålla på mät !
Min avoga inställning kan oxå ha att göra med min egen prestation i sporten.
Men vad vet jag mitt gamla byluder.
Så här sexig ser i alla fall Jimpa ut när han håller på










Så här sexig hade antagligen jag sett ut om min gympalärare Hasse hade fått bestämma
Heidi/Andreas Krieger DDR



















Hon bytte sedemera till nytt manligt kön pga alla hormontillskott från...eh Polen?
Bara en sån sak.

Inga kommentarer: