Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

torsdag 4 augusti 2011

Haft skitont...

...men idag helt symptomfri.
Jag hoppas det varar veckan ut.
Fick brev idag om att få komma på njurröntgen om 2 veckor.
Det känns skönt det.
Men så pratade jag med en släkting idag som gjort denna röntgen och den va tydligen inte att leka med.
Grannen hennes tyckte liksom lika.
Men det skiter jag i, för att leva med denna värk i längden kan inte vara värre än att genomgå en halvdags tortyr för att FÅ VETA!
Peace out man!
Eller pissa ute som jag brukar översätta det till!
Jo jo det skulle nog njuren hålla med om oxå!

1 kommentar:

Therese sa...

Jag gjorde röntgen av lever, gallblåsa och tjohejsan. Skall du dricka 1 liter vätska som smakar funlight och sedan röntgas när vätskan åker omkring i dig? Då har jag gjort den, den gör inte ont, men är väldigt obehaglig (läs:det känns som om man kissar ned sig) Men i jämförelse med din värk är det ingenting! Kram!