Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 12 augusti 2011

Va?! ska du inte åka å titta på vår fotbollsmatch...

...sa sönerna häringa på sena ettermiddan!
Näpp svara mamman.
Ikväll är Rääfarna i final i postkodskampen så då går den före.
Dessutom berättade nån vänlig själ för mig att i kampen mot eventuella njurstenar så är det bra att dricka lättöl.
Det har jag tagit fasta på.
Därför blir det...













...'lättöl'.
Mamma måste vara hemma och heja på Rääfarna förstår ni mina små gryn.
Å dricka meducin.
Jag tror dom förstod.
Även om dom åkte med ledsna hundögon och handduken släpandes i golvet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi satt och hejade på dem oxå för att du kände dem .Kul att de vann Kram Monica Christer

Snabbköpskassörskan sa...

Ja visst va det spännande!!
Kram till er båda från Mig