Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 31 augusti 2011

Hjärnblödning!

Fick ett sms från ungen när jag sitter i bilen på väg till jourjobb i 3 dagar.
Man är alltså undanstoppad och gömd någonstans i Bollnäs finnskogar utan möjlighet till fysisk kontakt på 3  arbetsdagar.

Hej!
Vi lär betala 3650 kr till körskolan senast i morrn förmiddag!

Jag trodde ungen skämta!
Just det han är inget barn.
Ingen son.
Blott en unge, när han kommer med dylika statements.

Det va lika bra att ringa damp-kungen.
D.v.s fadern.
Det är det som är så könt med honom.
HUR arg jag än blir/är, så kan jag alltid räkna med att han blir 1000 gånger argare.
Då kan man lugna ner sig en smula.

4 kommentarer:

Sus sa...

Haha! damp-kungen...ja jävlar..

Så det är i Gruvis du håller hus??

Då kan du gå upp och hälsa på mina släktingar på "körrgårn".

Axel Jonssons familjegrav

Snabbköpskassörskan sa...

japp exet dampar fett :)
Jag ska vid första bästa möjlighet gå dit och sända en salig tanke till släktingarna att Sus har det bra i Stockholm. Döingar brukar faktiskt gilla att snacka med mig. På riktigt!

Sus sa...

På riktigt..?!

Snabbköpskassörskan sa...

Jag var en sökare tidigare och sprang hos healare odyl och då fick jag kontakt med med salig mor och andra döingar i släkten. Dom förmedlade information som healaren omöjligvis kunde veta i förväg. Jag känner det inte spontant utan behöver en medlare för vår kommunikation. Men intressant är det!