Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 21 augusti 2011

Prommenixx

Jag har varit apdålig på motion i sommar.
Så när jag begav mig iväg på en liten tur så hånade mig grannen lite över att jag skulle gå efter kompass.
Men då informerade jag henne om att den dan järbo-juntan tar över styret genom en militärrevolution så kommer hon att vara jäkligt glad över att jag kompassar henne till säkerhet upp i Västerhällarna!!
Se här, en lurig liten stig....
Lägg till bildtext
... men kompassen luras inte.














När jag kom hem så var det dags för mitt protein-vin.
Protein-vin är ett glas vin leftover from yesterday med 3 döda blomflugor i.
Utifall blomflugorna varit nere i vasken och snuskat sig med gamla matrester så ställde jag in det på lite avkylning.













Man kan inte vara nog försiktig i dessa rötmånadstider!

Inga kommentarer: