Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 19 augusti 2011

Äntligen fredag

Å det känns ju sååå skönt.
I alla fall om man har ledig helg.
En annan liten småskön sak är att jag beställt en superromantisk resa till Paris i oktober.

Med vem?

Med brorsan och frugan såklart!
Så inte dom romantikar bort sex dar helt i onödan.
Så ska vi bo hos syrran.
Så dom kommer att vara påpassad och vaktad.

Rabiata överbeskyddande muslimska bröder kan slänga sig i väggen.
Systrarna Jerner kommer att sitta med svarta hucklen å sticka strumpor.

Bredvid deras säng.
Mitt emellan när dom käkar frukost.
Mittemot brorsan å stirra på honom när han vill äta en romantisk middag med sin fru.
I mellan dem när de vill sitta i soffan och titta på TV'n och hålla handen.

Dom har faktiskt bara varit ihop i 40 år!!!
Näe nån måtta får det vara med det där med sex.

Inga kommentarer: