Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

tisdag 23 augusti 2011

Jag längtar efter The Killing

Det är bland de bästa deckarserier jag sett på länge pga att regissören lyckats fånga in vissa av karaktärerna så man riktigt känner deras smärta.
Bäst tycker jag den mördade Rosies mamma spelar.
Jag vill gråta, skrika och dregla tillsammans med henne när hon förstår att ingenting i denna världen kommer någonsin att ge henne hennes dotter tillbaka.

Linden, denna sköra, rödhåriga men überstarka kvinna skulle jag vilja ha som bästis, hennes lojalitet tror jag skulle få Hilary Clinton att framstå som jolli!

Bennet Ahmen (läraren) spelar så sjukt bra för jag trodde han va missförstådd pga sin hudfärg MEN i förra avsnittet framkom vissa...skumraskaffärer.
I didn't see that coming!

3 andra som jag inte  gillar i serien är Rosies far.
BYT SNICKARBYXOR FÖRI HELVETE!
Han har nu gnata omkring i siba bruna snickisar i vartenda avsnitt.
Byt byxor annars byter jag kanal!

Linden ohängde son.
Otrevlig, osöt, bad attitude problem och fullständigt vidrigt gjort av honom att sitta å maila ut bilderna på den döda Rosie på Internet! Vet hut ungjävel!

Holder (allas vår Joel Kinnaman).
I don't like!
Han är inte trovärdig i sin hafs-slafs-stil som fd missbrukare.
Inte alls faktiskt!
Sen hans hafs-slafs-undersökande-stil som bara helt plötsligt går rätt!
Icke trovärdigt!

Som ni förstår så lever jag mig INTE ALLS in i serier!!!

Inga kommentarer: