Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 1 augusti 2011

Nytt liv i ca 10 minuter

Jag vill så gärna bli en frisksportare.
Ni vet en sån där som går runt i Fjällräven och bestiger berg som stupar rakt ner och så vidare.
En sån där som har vandra-runt-i-skogen-utan-att-bli-blöt-kläder.
Rejäla kängor som tål både väta, svett och liktår och som till och med halgus valgus kan känna sig bekväm i.

Jag vill så förtvivlat gärna bli en skogsmänniska som kan hitta stigar utan karta och kompass och sen på ren intuition hittar kantareller, blåbär och hjortron samt vägen hem.
Har tänkt länge på att början på detta nya livet är att börja klä sig som en överlevnads-strateg.
Gissa om jag därför blev skitglad när den här lilla rackaren damp ner i brevlådan.

15 % rabatt hos outdoorexperten.se
Helt suveränt.
Detta är ett tecken.
Tills jag gick ut på hemsidan och onlineshoppen.
FY FAN VILKA TRÅKIGA KLÄDER!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: