Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 20 augusti 2011

Inte mye har hänt idag ä

Dom små hungriga pojkarna kom hem och skrek som 2 fågelungar om mat.
Men jag sa som pappa Anton i Lönnberga sa till Ida när hon undrade om pappan köpt nåt åt henne på sommarmarknaden...
-fick ni inte ett bröstsocker i januari?

Men det fick inte småpöjkarna så det va ju bara att åka å handla det.

Sen har jag fått en vänfrågan från en Mohammad Nassar i Jordanien.
Jag fattar inte hur folk hittar på en!
Det blev i alla fall blank nej.
Född 1990 var han oxå.
Vet inte om jag ska bli äcklad eller smickrad.

Slutligen fick jag ett spydigt mail ifrån exet som jag va tvungen att svara något tillrättavisande på.
Vet ni hur svårt det är att vara arg på engelska?

Men vad kan man förvänta sig en regnig dag som denna.

Inga kommentarer: