Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 14 augusti 2011

Jag drömde inatt...

att mitt nyckelskåp va helt tomt.
Inte en nyckel hängde kvar i det.
Jag kommer inte ihåg att jag undrade vart nycklarna tagit vägen, utan bara konstaterade att alla nycklar var borta och att jag därmed inte skulle kunna starta bilen.
Det är konstigt med drömmar för man tänker aldrig kritiskt när grejer sker i drömmen.
Hur konstiga dom än är så accepterar man dom och försöker lösa dom problem som uppstår på enklast möjliga sätt.

Utom när jag drömmer om min döda mor och att hon lever och pratar.
Då är det nåt 'fel' i drömmen och som jag inte kan sätta fingret på.
Skumt som fan.

Men ett tomt nyckelskåp.....undrar va det symboliserar?


Inga kommentarer: