Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 12 augusti 2011

Åkte till Valbo köpcentrum ...

... för lite seriös shopping.
Jag fullkomligt älskar min t-shirts-blus från B-young så planen var att jag skulle dit och nosa reda på om det fanns några kvar.
Det gjorde det såklart inte.
Det var tydligen fler än jag som tyckte om den blusen.
Så TYPISKT när jag äntligen hittat nåt jag gillar.
Ja det är så jag gör då.
Åker tillbaka och köper massor av samma.
Det är ju så jävla tråkigt att shoppa.
Jag hatar det.
Så då bidde det bara glasbanken som jag uträttade ett litet ärende i.
Så lång väg för lite sprit.
Det var väl onödigt.
Jamen det är gjort nu.
Ingen ide å gråta över spilld mjölk som man brukar säga till kattfan när man själv druckit upp den.

Inga kommentarer: