Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 19 augusti 2011

Dammsugar-psykologi

Att dammsuga ger mig både starka olust- som lustkänslor.
Jag menar...finns det nåt mer tillfredsställande än klonket från skit som studsar mot insidan av dammsugarslangen för att slutligen hamna i den välgömda dammsugarpåsen.
Man har inte sett skiten med blotta ögat, men nåt åker in och försvinner för tid och evighet.

Samma klonk ger mig dock stark olustkänsla när jag i blindo kör in dammsugarslangen under sängen eller under soffan.
Ni vet när man inte ids bocka sig ner för att titta och dammsuga samtidigt.
Klonk!
Min hals säger GULP!
Vad i helvete var det där nu då??

Sen lyckas man förtränga det och hoppas att det aldrig någonsin kommer att vara nåt som jag väldigt väldigt gärna hade velat haft kvar.

Idag dammsuger jag en sporthall med en sån där yttepytteliten modern dammsugare som passar bättre i en etta med kokvrå inne i stan, än i en stor sporthall.

Har jag förresten sagt att i mitt arbetslag jobbar jag bara med män?

Och det är inte jag som köpt in dammsugaren!


Inga kommentarer: