Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 20 augusti 2011

Bulimi-dag

Nu tänker jag på mat igen.
Jag tror jag har en bulimidag idag.
Vid frukosten åt jag skivbar leverpastej med skivade tomater.
Resten av dagen har gått åt till att tänka på hur jävla gott det va!
Alltså det va så gott att när brödet tog slut så fortsatte jag att skiva leverpastej och tomat och bara tryckte in i käften.
Klunkade girigt av juicen och sen fortsatte jag att skiva pålägg.

Henry Ford (han som uppfann löpande-band-principen) hade gett gett mig Nobelpriset om han sett med vilken effektivitet jag bara sopa in skiva för skiva i truten.
Han hade tamigtusan gett mig en av hans bilar för att fortsätta uppmuntra mig och min effektivitet.

Så tror jag i alla fall!

Inga kommentarer: