Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 10 april 2011

After Ski i Berget, april 2011

                                      I går var jag på After Ski och bartömning i Kungsberget!
                             Det va synd att det inte va utomhus, det blir liksom mer A.S - känsla då.
                Jag har inte varit ute på lokal på fler år, så det va lite svårt att veta hur man skulle bete sig!
                                Men eftersom fokus låg på annat än mig, som t ex typ på bandet.....


                                                                  .....och på baren.....

                                            så behövde jag inte oroa mig för att verka onaturlig!
                                    Kändes det lite spänt va det ju bara att beställa in en sån här!

  Men rätt som det va, så dök en gammal polare upp och som visste min svaghet för ett glas rött, så innan jag
                                       visste ordet av så hade jag en sådant glas framför mig oxå!




                                han fick hålla för öronen av allt oväsen....å det va inte för att jag sa:
                                                             -du, du, du, du, du, du, du.......
                                                              Men sen hade jag tur!
                                                Det dök upp en kis som supit sig snygg å ville snacka!




                                                         Men han hade svårt att sitta still!

Inga kommentarer: