Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

måndag 4 april 2011

Nackspärr

Finns det nå värre än nackspärr!
Linnex rodnad

Neej det gör nog inte det, förutom ryggskott och ett å annat diskbråck!
Men efter min stälp på Klarabergsviadukten där axeln fick ta största smällen så hade jag ju turen att jobba med en URGAMMAL kronobergskollega som inte bara brottats med fångar, utan även lyftat sönder sig occasionally!
Hans ordination va ett tunt lager med Linnex på det skadade stället samt 3 st voltaren! Inte 1 tabl 3 ggr/dag utan alla 3 på en ggn!
I ca 3-4 dar på raken! Å det fixa problemet!
Ska pröva det igen nu på nackspärren så får vi se hur det går!
Fick även en initial massage av min super-kollega-hälso-pedagog! Det tog bort den första ilande känslan.
Säg inte att mångfald inte lönar sig?!  Såväl in the ghetto som in the professional life!

Inga kommentarer: