Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

torsdag 7 april 2011

Sträckning i lårmuskeln

Sista momentet på crosstrainingen va intervallpass mellan lyktstolparna!
Tog i för mycket!
Ville för mycket!
För snabbt!
Man måste ju komma ihåg att det är gamla kroppar i nya munderingar och inte tvärs om!
Jahapp så nu när jag äntligen har jag gått från att prenumerera på och läsa Fitness- och hälsotidningar i flera år, till att ge mig ut i motionsträsket, ja då händer det här!

GUD så irriterande!

Men jag får väl börja läsa tabloider om skador i stället nu då!
Va trökit!

Men jag får väl läsa tidiningen Bolaget istället då!
Den är ju i alla fall gratis!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Sträckning är säkert bra till måndag kl 17.00.
Då slipper du parkeringen ;)

Eva sa...

Åsa, du är min inspiration i vardagen, bättre än 1000 hälsotidningar:)