Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 17 april 2011

Spinningledaren hälsoställets discjockey

Om jag hade ett viktigt budskap att föra ut skulle jag bli spinningledare.
Finns väl inte ett bättre ställe där du har din publiks totala uppmärksamhet.
Å även om du inte skulle gilla budskapet skulle du aldrig drömma om att lämna lokalen.
Jag menar med risk att bli betraktad som en latoxe.
Eller : ahaa hon orka inte!
Å skulle du ändå göra ett försök skulle spinningledaren omdedelbart se det och hojta:
-åhhh då tar vi i då...kom igen...2 uppförsbackar kvar sen så....
Hon skulle stirra på dig med ett leende och vänligt ansiktsuttryck men med en blick som sa :
jag ser dig allt och om du vill fortsätta bränna fett sitter du kvar ditt miffo!

Tyvärr har jag inte stött på en enda spinningledare som utnyttjat den situationen.
Eller som överhuvudtaget har nåt vettigt att säga.
Det enda dom kan dela med sig av är sin sångröst som ju tröttare dom blir, desto falskare blir den.
Sin beundran för den och den artisten.
Hur mycket dom gillar en speciell låt och varför.
Dom är helt enkelt hälsoställets egen discjockey!

Det är väl .... okej, men jag skulle föredra att dom skrev ner sina funderingar, spelade in sig själva och SKICKADE TILL NÅN SOM BRYR SIG!

Nej mer matnyttig  information som hälsoeffekterna med spinning skulle dom väl kunna leverera!
Förslag på återhämtningsmat efter ett pass.
Positiva effekter med olika sorters träning.
Etc
Men hoppa för guds skull över sången i micken!

Inga kommentarer: