Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 13 april 2011

Födelsedags present

I dag utnyttjade jag förra årets födelsedagspresent!
Ett presentkort på Ilinium Spa och skönhetssalong i Sandviken.
Expire date 2011-04-07.
Men det gjorde inget sa dom vänliga själarna.
Varför kan jag inte göra såna här saker i tid!
Jag spar och spar och spar tills det inte finns nåt svängrum kvar!
Å varför kan jag inte va likadan när det gäller pengar?

En rygg- och nack massage blev det.
Väldigt skönt och avkopplande, men kanske lite för tamt för mina hårda och stressade muskler.
Sen färgning och plockning av bryn. Därav mitt något romanska utseende idag!
Jag såg värre ut innan jag gick därifrån, men när tjejen såg mina vitt uppspärrade ögon som sa:
-VILL DU ATT JAG GÅR UT HÄRIFRÅN SÅ HÄR?!
så gnussade hon lite till med tussen.
Tydligen hjälpte det inte eftersom jag fick 'blickar' på stan.
Jag svarade genom att lyfta lite lätt på mitt ena kolsvarta ögonbryn och guppa lite med det.
Såg uppskattande på människorna uppifrån å ner.
Det gjorde susen, för dom sluta titta!
Snart kommer sonen hem.
Det ska bli spännande.
Han ser alltid förändringar!

Inga kommentarer: