Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 8 april 2011

Rosendöd!

Sitter vid sonens dator och vad hör jag!
Björn Freaket Rosenström!
Kan den nollan skriva nå andra sånger än såna som handlar om knark, sex och könssjukdomar!

Kommer än idag ihåg med förfäran när äldsta sonen fattat tycke för denna....kontroversiella trubadur!
Å smög med sig ett inspelat band med Rosenström till barnskolan Björken.
Den låten hade en slinga som löd: Om du drar ner din byxa, ska du få se min yxa, en yxa som gör allt för att få lite ballt....
Behöver jag nämna att både sonen och JAG blev inkallad till fröken som berättade de olämpliga i att gossen fick ta med sig dylik musik till barnskolan!
As if I knew!
Den här otroligt odugliga låten heter visst Prästens bekännelse!
Dessbättre har den gått i arv till lillebror som nu är på gymnasienivå!
Puh!

1 kommentar:

Anonym sa...

Stina jänta it is :) //Sus