Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

lördag 2 april 2011

Kvalitetstid

Jahapp då har man haft lite kvalitetstid med sönerna igen då!
I alla fall i bilen på väg mot Valbo.
Även om jag som vanligt fick tala till deras välfriserade nackar så fick jag ändå vara nära och betala lunchen.





Men sen gick plötsligt kvalitetstiden över till telefontid och då måste mamman va tyst!



Sånt tycker mamman är svårt! Speciellt när dom säger så många intressanta saker till den de talar med!
Mina uppföljande telefon-frågor är därför ibland mycket irriterande för sönerna.
Men jag är lika glad för det!
Jag menar...hur kan dom låta bli att älska en mor som mig !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet inte om det själv Åsa, men du är ju världens bästa morsa! Å det är jag helt övertygad om att gossarna dina kan skriva under på!!

Snabbköpskassörskan sa...

Åh tack va snällt sagt!