Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 13 april 2011

Kurrande magar och buskiga ögonbryn

I dag när jag fick min rygg- och nackmassage började skönhetsterapeutens mage att kurra.
Sen när bryna skulle plockas frågade hon om eleven fick komma in och studera det hela.
Javisst, svarade jag.
Då började även elevens mage att kurra.
Inte nog med att det gjorde plågsamt ont, jag hade kurrande magar i stereo oxå!
Kändes faktiskt lite som jag låg i professor Balthazars experimentrum och blev experimenterad med.

Resultatet blev svarta ögonbryn som växte uppmärksamhet på stan!
Men det finns alltid dom som har det värre.....
Jag kunde ha ett lika under näsan!

Nej å jag har inte fått distans till förmiddagens trauma på skönhetssalongen!
Färgning av bryn blir fortsättningsvis hemmavid!

Inga kommentarer: