Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

torsdag 7 april 2011

Early bird tränar crosstraining

Började denna dag med ett Xtravaganza pass kl 07.30 i Sandviken.
Crosstraining ute i naturen for oss otränade tjockisar.
Vi fick stanna vid parkeringen utanför Sandbacka Park och låtsas att parkerings-fundamentet var en step-up-bräda.
Man känner sig ju lite löjlig.
Man kan ju knappt växla benen i takt!
Än mindre i takt med övriga tjockis-kompisar!
Hinner precis tänka att det i alla fall är skönt att träna i Sandviken med kläder nån människa knappt sett mig i!
Lite inkognito så där!
Nu när det känns lite pinit!
Men vad händer?!
Plötsligt hör jag en gäll röst som skriker:
-ÅSAAAAA, HALLÅ! HEEEEJ!!!
Men va fan!
Vem känner igen mig bakifrån, mitt i ett fabriksområde i Sandviken?!!
Såklart grannen lite längre ner på gatan!
J.M
Retstickan nr 1!!!
Jag höjer handen i en tyst hälsning som säger : hyyyshhh, hej, hej,
Tone it down please !
Hon i sin tur ler brett och höjer handen där hon har mobilen och låtsas (HOPPAS JAG!) ta ett kort av mig!
Just som jag inkognito står å beter mig mot ett sementfundament i utkanten av Sandviken!
Dra åt.......

Inga kommentarer: