Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

onsdag 13 april 2011

Fick det här i Inkorgen idag

Hejsan!

SATS Stureplan kommer under den 26 april fira 20 års jubileum och vi vill till dig som gammal medlem bjuda in dig till en dag med fri träning, mingel och andra roliga aktiviteter.

Om du har funderat på att komma igång med träningen på SATS igen så har vi nu även ett specialerbjudande till dig. Bli medlem under april 2011 och då slipper du betala inskrivningsavgiften på 850kr (gäller enbart privata autogiromedlemskap och kan ej kombineras med andra erbjudanden).

Om du skulle ha några frågor eller ta del utav detta erbjudande så är du varmt välkommen att kontakta mig via mail eller på 010-1106143 begin_of_the_skype_highlighting XXX-XXXXXXX      
Annars ser vi fram emot att få träffa dig den 26/4.

ASGARV!
Mig som gammal medlem?!
Jag va medlem i 14 dar!
Sen sa jag tack å hej!
Jag skulle väl kunna gå dit för att skratta åt en å annan kändis för det är där dom tränar (iaf många av dom).
Åsså mingel vilket ofta är lika med MAT :D
Men nej,  jag fortsätter odla mina groddar och klä mig i kravmärkta yllekoftor.

Inga kommentarer: