Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

torsdag 21 april 2011

Amerikanska deckarserier

Det är nåt speciellt med amerikanska deckarserier nuförtiden.
Dom är liksom flera olika pararellserier.
CSI: NewYork
CSI: Miami
Navy CIS

OCH....

Criminal Minds
Crimimnal minds: Suspect Behaviour

Jag gillar Navy CIS
men jag har aldrig connectad med CSI N.Y eller CSI Miami

Jag gillar Criminal Minds och speciellt ...
Matthew-pojken...
Honom skulle jag vilja stoppa ner i fickan och ta upp när jag behövde lösa ett matematiskt problem..eller nåt!
men....
Shemar-pojken....
Honom skulle jag vilja .... stoppa om.....typ...;)

Criminal Minds Suspect Behaviour....är lika med noll!
Jag undrar vad det är som gör att man fastnar för vissa serier och andra inte!

Inga kommentarer: