Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

söndag 10 april 2011

Kära online användare, DU är utvald!

Första gången gick jag faktiskt på det här med att 'du är utvald'!
Svara på lite superlätta frågor om en IPHONE och sen dök 'fylla-i-formuläret-tills-du-blir-gråhårig' upp!
Det är ju faktiskt helt otroligt vad dom kan hitta på!

Ta Vistaprint till exempel!
Vistaprint's koncept går ut på att sälja stora mängder stuffs till en billig summa pengar!

Jag föll för tricket!
Gratis egendesignad T-shirt, som i slutändan med frakt och grejer hamnade strax under 100-lappen.
Det är alltså inte särskilt billigt att köpa en produkt!
Anyway!

Jag valde den här!


Hilary Clinton som står och agiterar för nåt!
Jag valde att skriva: Give me a hug Bill, or I will destroy you!
Det är lite så hon jobbar.
Hilary!
Förtäckta hotelser i vardagliga budskap!
Jag törs knappt tänka på hur hon for fram med Billy när hela världen fick nys om ...
...Monica Lewinsky
Stor käft har hon i alla fall!
Monica!
Oxå!
Men säkerligen var det inte käftens förmåga att agitera som Billan föll för i det här fallet.
Oink, oink you know what I mean Cool
Nåväl Vistaprint!
Efter att man köpt en produkt från Vistaprint så börjar de sen mail-bomba en med: 'snälla-snälla-SNÄLLA-köp-en-pryl-till-från-oss!
Deras uppmaningar/reklamjinglar ser man redan i ämnesfältet så det är helt onödigt att klicka upp dom!

Åsa har blivit utvald att få dessa GRATIS erbjudanden! Nähää, men nu blev jag paff! Utvald?! Jag?!
Åsa, tack för din lojalitet! Que? vad har jag gjort för att förtjäna denna 'gåva' och i exakt vad bestod min lojalitet??Hoppas det inte va Lewinsky-lojalitet bara ;)
Allt ska bort Åsa! Otroliga erbjudanden!jo, jo allt ska bort Åsa! Det sa jag oxå till mig själv vid separationerna!! Den hajar jag allt!
Vårt bästa erbjudande på visitkort till dig Åsa! Å va skulle det stå på den, utan att skrämma bort tvivelaktiga figurer med stark köpkraft i portmonän :D
Bara för dig som bor i Sollentuna Åsa! HA! där fick jag dig allt! Jag bort inte kvar där ditt moron!! ÄGD!
 
Se bara på reklamen när man för en gångs skull klickar upp den.....

Dom kan till å med skicka ut en liten, liten gubbe som springer för egen maskin hem till mig för att leverera mina beställda stuffs!
Snacka om desperat!
Men då får dom nog först hålla koll på vart jag bor, så lilla gubben inte springer omkring i onödan!
Men som tack kanske han får en 'Lewinsky'! ( *fniss* )

Inga kommentarer: