Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

tisdag 19 april 2011

Time Out

Ibland måste man ta en Time Out!
Det gjorde jag igår!
Orkant ens kolla in senaste facebook uppdateringerna å då är det illa.
Men det är märkligt hur allting plötsligt bara händer samtidigt som på en given signal.

Samma fenomen händer mig jätte jätte jätte ofta när jag är ute och kör bil eller cyklar på landsvägar.
Först kommer ingen bil, sen kommer ingen bil, sen ingen bil till på jättelänge och plötsligt dyker en cyklist upp, strax därpå en långtradare och jag inser att oavsett vilken hastighet jag kör i, så kommer vi att passare varann exakt samtidigt.
Så att cyklisten, jag i bilen och långtradaren är på samma koordinat exakt samtidigt!
Oerhört märkligt!

Men idag är man på gång igen.
Tänkte med stress på allting jag borde/måste göra, men sen sket jag fan i det och åkte och träna!
Gud va skönt!
Ångrar mig inte en minut.
Än så länge.

Inga kommentarer: