Välkommen till min sida

Jag avskyr dina åsikter men jag skulle gå i döden för Din rätt att framföra dem

fredag 22 april 2011

Runt Sjöas i morse fann jag detta....

....lilla gulliga påsk-hitte-barn!
Hon låg där på den smutsiga grusvägen alldeles ren och....glad!
Hon är ett tecken!
För vad vet jag inte.
Men jag tror det finns en särskild plan för henne och mig i Påsk.
Den som lever får se.

Sen ville hon såklart vara med och äta frukost.
Hon var ju givetvis jättehungrig påsk-hittebarnet!
Gud vet hur länge hon legat där och skräpat.
Men hon gilla inte osten.
Sa att den va onyttig.
Vi va tvungna att gemensamt läsa vad Stephan Rössner hade att säga i frågan.

Hon är verkligen envis!
Kanske hon inte är ett tecken!
Kanske hon är jättejobbig och dryg.
Tja det är kul med lite sällis i alla fall.

Inga kommentarer: